Kitap genel olarak guzel okunmaya değer buldum ama yazarın çoğu yerlerde araya girip varlığını hatırlatması cok hoşlanmadığım bir durum oldu.kitabin bitişinde konuların birbirine bağlanması benim icin biraz şaşırtıcı oldu açıkçası okurken biraz önyargılarım oluşmuştu.okunabilir bir kitap..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer İnsanoğlu her şeyde sondaki pişmanlığı daha önceden hatırlayacak olsa, nefsini arındırarak melekler gibi bir masumiyet dairesinde memnun ve huzurlu Ömür sürebilirdi..