“ Şu dünya da acı çekmek dışında her şeyi anlayışla karşılayabilirim.
Acı çekmeyi anlayabilmem mümkün değil. Acı çekmek kötüdür, çirkindir, karanlıktır. “
“ Deneyimin bize gösterdiği tek şey şudur ;
geçmişimiz neyse geleceğimiz de o olacaktır ve geçmişte tiksinerek işlediğimiz günahları gelecekte defalarca hem de mutluluk duyarak işleyeceğiz . “