"Beni olduğum gibi sevsinler" sözü nasıl bir zırvalıktır böyle. Hiç bir yanlışını, hatasını, olmaması gereken hasletlerini düzeltme çabası olmayacak; tamamen nefsinin dilediği gibi yaşayacak ve öyle sevilecek öyle mi?!!! İyi yönde değişme gayreti olmayanların savunduğu bir sinsi slogan.