Sadet Sırma

Sadet Sırma
@SadetSirma
10/10
·1062 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2020 14:57
Kitap benim için çok uzun olmasına rağmen, hiç sıkılmadan okudum. Bence çok değerli ve okunması gereken bir eser. Son birkaç gündür, geceleri arkadaşım oldu resmen ve kitabın içinde buldum kendimi. Öneriyorum kesinlikle.
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sadet Sırma

, bir kitap okudu
10/10
·1062 syf.··
Beğendi
·
23 günde okudu
·
2020 5. kitabı
Lev Tolstoy
8.5/10 · 55,7bin okunma
Öyleyse savaşı tavsiye edenlerin hepsini cephenin en öndeki hatlarına sürün. Onlar en önde savaşsınlar.
Yaradılışın tam günlük yaşamda her şeyin tam olmasını istiyorsun. Ama olmuyor.
Her şeyinle tam bir insansın. Bu senin hem üstün özelliğindir hem eksik yanın.