Sadık Aydın

Sadık Aydın
@Sadikaydin
Laborant
Önlisans
İzmir
Aydın
80 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ah birazcık şair olsam, birazcık şiir yazmak gelse elimden, bu duygularımı seslendirebilsem.
Reklam
Siz bildiğiniz engeli koyun önümüze; biz bu dünyayı işte böyle seve seve yaşarız.
Kimi zaman kuşlardan duyumsuyor kendini. Kanatlarını kaldırıp uçmak istiyor.
İyi ki alışmadım sigaraya, tütüne. Hanife hiç hazzetmiyor kokusundan. O yalnız benim kokumdan hazzediyor. Ne karıştırayım kokumun içine başka koku.
Ah ah, sazım yakılmasa, ben de Refik Başaran gibi bir sanatçı olurdum! Onun kadar olamasam da, ona yakın. Özlemim içimde kaldı.
Reklam