Sadık Börekci

Sadık Börekci
@Sadikborekci
Papatyaları sevdiği kadar kaktüsleride seven merdümgiriz biri.
Üniversite
Kastamonu
Kastamonu
118 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
Beni yoran her ilişkiden sıkıldım. Ben ittirmedikçe gitmiyor. Ben emek vermedikçe bir yere varmıyor.Hep benden gidiyor. Ben çabalarsam gidiyor.Çabalamazsam yarıda kalıyor. Arkadaşlık, sevgililik,hepsi dahil. Başkalarını kazanmak için kendimizi kaybediyoruz
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kimseye küsemiyorum, kimseye kabahat bulamıyorum.. Hayatıma musallat olan, beni kahreden, bir ömrü bana zindan eden herkesi kendim yücelttim. Seve seve başımın üstünde taşıdım, bağrıma bastım, gözüm kapalı güvendim.. Zarar elden değil, can bildiğinden gelirmiş meğer. Bilemedim...
Edebiyat
Hayattaki hiçbir bitiş her şeyin sonu demek değildir. Aksine her son yeni bir başlangıç demektir. İnan ki üzücü ya da kırıcı olan her şey sen ona takılıp kaldığın kadar öyle. İnsanın acısı da kendinde gizli, ilacı da. Yani kimseye bel bağlama.Tırnağın varsa başını kaşıyorsun...
Edebiyat
Keşke her şey durulsa, tüm belirsizlikler netleşse. Bir süre sessizlik olsa. İnsanlar teşekkür etmekten,sevgisini belli etmekten, hatasını kabul etmekten ve özür dilemekten bu kadar korkmasa. Birbirini kıranlar tüm kötü izleri sevgiyle silebilse. Çok isterdim bunu.
Edebiyat
Gözden ırаk oluncа gönülden de ırаk olur sаnıyorsun yа, aslındа öyle de oluyor "O çok eski bi' sevdаydı bitti" diyorsun, "Vаrlа yok аrаsı hаtırlаmıyorum bile" diyorsun Unuttum sаnıyorsun amа biri yаnındаn geçerken onun gibi yürüyor, onun gibi bаkıyor Onun gibi gülüyor bütün unuttuklаrın boşа gidiyor, bütün unuttuklаrın boşа gidiyor .
Edebiyat