Yeni yaşım yaşamın hangi evresine denk geliyor bilmiyorum Ama uğurladığım yaş bana sakince kendinle yaşamayı öğretti. Kendimin iki yanı ile karşılaştım. Bir yanım çok güçlü diğer yanım ölesiye aciz… yapabiliyor olmanın yapma mecburiyetini de beraberinde getirmediğini de daha yeni öğrendim.
Gelen yaşım iyi ki geldi giden de iyiki vardı ve iyi ki gitti.
Bol kitaplı umutlu planlı yıllar diliyorum Allahım…✨