Hayır dostum hayır diyordu "aşk hic de sizin söylediğiniz gibi basit sempati veya bazen derin olabilen bir sevgi değildir. O büsbütün başka, bizim tahlil edemediğimiz öyle bir histir ki,nereden geldiğini bilmediğimiz gibi, günün birinde nereye kaçıp gittiğini bilemeyiz."