Bazı insanlar mesnetsiz inançsızlıklarına o kadar bağlılar ki , biz mesneti olan inançlarımızın şahsi cahilliğimiz ile altın da kalıyoruz.
Çok samimi dostum ile 5 6 aydır belli sebeplerden konuşmuyorduk, hem yetim hem öksüz idi ama bugün duydum ki Allaha’da sırtını dönmüş.
Çok iyi bir insandı, güler yüzlü, cömert, ve inançlı.
Neden o diye sordum kendi kendime
Ve dedim ki hem o kaybetti imtihanı
Hem de ben kaybettim imtihanı..
Şu ahir zaman da inançsızların içi boş bilgileriyle, içi dopdolu olan İslamı savunamayarak bir Müslüman kardeşimi kaybettim ben bugün.
Elimden dua etmekten başka birşey gelmiyor.
Lütfen okursanız sizlerde dua ediniz.