Safa.x

Safa.x
@Safa_x
öğrenci
lise
Hatay
20 Temmuz
25 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
" Okula giden öğrenciler yakacaklarını da kendileri götürürlerdi. Her öğrenci her gün bir odun götürmek zorundaydı. Ablalarım okula odun götürdüklerinde babamdan, götürmediklerinde de öğretmenden dayak yerlerdi. "
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
" Açıklanmayan duygular hiçbir zaman kaybolmaz. Onlar diri diri gömülür ve sonra çok zararlı bir şekilde yeniden ortaya çıkar. "

Safa.x

, bir kitap okudu
7/10
·134 syf.·
Beğendi
·
15 günde okudu
·
2021 10. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.3/10 · 17,1bin okunma
...Ağlamak mı dedin? Ne münasebet! Ağlayana karı derler.Erkek kısmı ağlamaz. Ya ne yapar? Küfür eder. - Yahu. Bak hava ne kadar güzel. - Havanın da... - Gazeteyi okudun mu? - Gazetenin de... - Senden bahsediyorlar ama. - Edenin de... ( Alıntıyı yorumlamayı size bırakıyorum. )
Ama bu hayatta hiçbir şey uzun sürmez; ikinci kez duyduğu mutluluk da, ilkine oranla pek cansızdı.Üçüncü kez duyacağı mutluluk biraz daha zayıflayacak, en sonunda da yok olup gidecekti. O da eski ruh haline dönecekti, tıpkı taşların suda sektirilmesiyle oluşan halkaların bir süre sonra kaybolması gibi...