“İnsan, karşılaştığı kişilerin kalıntısıdır.”
Hayatın akışı içinde bir yerlerde bir şekilde, hayatımıza girip çıkan herkesin bir izi kalır hayatımızda. Bu, bazen iyi bazen kötü bir izdir ama kalıcıdır. Kişilik, bu izlerin içinden kendimizi nasıl inşa ettiğimizdir.
Sigmund Freud
"Bizi biz yapan eksikliklerimiz değil mi, hayatta hep yarım kalmışlıklarımız değil mi bizi ayakta tutan?
Ölümün olduğu yerde her şey yarım değil midir zaten?"