Safderun..

Safderun..
@Safderun____
İçimin yorulduğunu hissediyorum...
"Anladım ki, insanlar kendilerini düşünerek yaşıyor gibi görünse de, hakikatte onları yaşatan tek şey sevgidir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her veda yeni bir başlangıçtır.
İnanır mısınız bir insana bir adım atmanın bedeli on adım geriye savrulmaktır.
"Bazen kendine gelmen için, başkalarından gitmen gerekir. Uzaklaşmak, özgürlüktür." Charles Bukowski