Insanın bir niyet ve düşünce ile anlamı kazan- dığımı düşündüm. Demek ki insanlar niyetlerine göre iyi veya kötü, güzel veya çirkin olabiliyorlar, eşyaya bakış açıları da buna göre oluşuyordu. Ruhlarımı şeytana satanlar ile Rah- man'a adayanlar da işte bu ince çizgi ile birbirinden ayrılıyor- du. Birileri zamanı çoğaltıyor, diğerleri harcayıp tüketiyordu çünkü. Birileri iyi şeylerle hayata anlam katarken diğerleri ha- yatın kötülüklerine tapıyordu...