"Müzik söz konusu olduğunda ön yargılarım yoktur." dedi albay. "Kitapları yakıp enstrümanları parçalayan o haydut Karagömlekliler gibi değilim ben. Hayır, müziğin kıymetini bilirim, hem de her türlü müziğin. Sanata olan ilgimizi bu sevimsiz zamanlarda bile unutmamalıyız ha, ne dersin?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-
Her şey değişecek. Dünya şu anda delirmiş olabilir ama hep öyle kalacak değil ya. İyi insanlar da var. Birlikte her şeyi yoluna koyacağız.
-Bunları sana baban mı söylüyor?
-Kendi inancım bu. İnanmak zorundayım yoksa geriye umut edecek bir şey kalmaz ve ben umut olmadan yaşayamam.