Esra

Esra
@Sahildeokur
Kitap günlüğüm, okuduklarım, beğendiğim alıntıları paylaşıyorum. YouTube kanalımda kitaplarla ilgili çeşitli içerikler üretiyorum youtube.com/@ozbeyesra?si=o...
Bazen düşünüyorum da, sadece ölüler nihai cevabı verebilir.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir şey vardır, öyle yaralar, yakar ve acı verir ki, belki ölüm bile bu ıstırabı dindiremez.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Edebiyat
Sadakat beklerken, ötekinin mutluluğunu istiyor muyuz? Ve o, sadakatin incelikli hapishanesinde mutlu olamıyorsa, yine de ondan sadakat beklerken onu gerçekten sevdiğimizi söyleyebilir miyiz? Ve eğer onu mutlu olacağı şekilde sevmiyorsak ondan herhangi bir şey, sadakat ya da başka bir kurban talep etmeye hakkımız var mı?
Sayfa 101·Kitabı okudu
Edebiyat
İşte o zaman anladım ki, hayatta kalanın şikayet etmeye hakkı yoktu.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan böyledir. Yaptığının vahim olduğunu ilk andan itibaren bildiği halde yine de yapar.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Edebiyat