Kitap günlüğüm, okuduklarım, beğendiğim alıntıları paylaşıyorum.
YouTube kanalımda kitaplarla ilgili çeşitli içerikler üretiyorum
youtube.com/@ozbeyesra?si=o...
Sadakat beklerken, ötekinin mutluluğunu istiyor muyuz? Ve o, sadakatin incelikli hapishanesinde mutlu olamıyorsa, yine de ondan sadakat beklerken onu gerçekten sevdiğimizi söyleyebilir miyiz? Ve eğer onu mutlu olacağı şekilde sevmiyorsak ondan herhangi bir şey, sadakat ya da başka bir kurban talep etmeye hakkımız var mı?