Sokak çiçeği

Sokak çiçeği
@Sahimavi
"En kötü genin bile ardından güneş doğar" diyorlar. İyide o güneş bana değil onlara doğuyor.
İnsan
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Göz uaşlarım bile alevden, düştüğü yeri, düşen yeri cayır cayır yakıyor
Hayat
Her gün, her an birilerini kaybetmekten korkucam. Kaybedicemde. Yoruldum. Ben nefes alırken ölmekten çok yoruldum. Kaybetmekten delicisene korkuyorum, korkmak öldürürmüş
Hayat
Hatırlıyorum, ben yine aynı koltuktaydım, sende karşımdaki koştukta. Kimse gelmiyo yanımıza korkuyorlar, ama sen hepsinden çok korkuyodun. Ben bırakamadım seni tek. Saatlerce sen bana baktın ben sana, gözlerin kıpkırmızıydı. Ağlamamanı o kadar istedimki. Kimse bilmedi o geceye ne çok şey sığdırdığımızı. Bir ara sen uyudun , seni izledim. Benim kahramanım gözlerimin önünde ölüyodu, ve benim ilk defa elimden hiç bişe gelmiyodu. Elimde olsaydı senin yerine ölürdüm...
Hayat
Bir gün beni bu 1k kovcak burayla alakan yok diye ama hadi hayırlısı
1000Kitap