📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Unutmak istiyorum o kötü anıları, ama bir taraftanda unuttuğum syrıntılıarı hatırlamaya da çalışıyorum. Sonuçta kötü de olsa son anlarımızdı. Kötü de olsa son bakışlarıydı...
Birlikte ağlamıştık, sen benim hayallerim için ağlamıştın, ben se bir daha seni görememe korkusundan. Hayallerim gerçek oldu ama sensiz o kadar anlamsız ki, çok özledim...
Özlemek ne kadar zormuş. Canda can bırakmıyo, her gün içini dahada yakıyor ve bunun hiç sonu gelmiyor. Kendi kemdime ' sen bunu, bu acıya nasıl dayanıyorsun, nasıl ölmüyorsun bu acıdan" diyorum. Ve bilmiyorım.