'...insanlar kendilerinden daha çok şey bilen birini çevrelerinde görmekten hoşlanmazlar. Sinirlenirler. Doğru konuşarak onları değiştiremezsin, kendileri öğrenmek istemelidir, onlar öğrenmek istemiyorlarsa bir şey yapamazsın, ya çeneni kapar ya da onlar gibi konuşursun.''
Olanları o kişinin bakış açısından değerlendirmediğin sürece o kişiyi gerçekten anlamış olmazsın… Ta ki derisinin içerisine tırmanıp onun içerisinde dolaşana kadar…