Sahinell

Sahinell
@Sahinelf
Okudum, bildim deme...
İnsanoğlu tam sevinemez, bu onun için imkansızdır. Düşünce vardır, küçük hesaplar vardır ve korku vardır. Bilhassa korku vardır.
Reklam
Bu sevgi onun sadece başkalarının hayatıyla dolu ruhunda kendine ayırabildiği tek yerdi...
Sayfa 138·Kitabı okudu
Geçmiş olsun.
İçinde ona karşı garip bir merhamet ve beğenme hissi vardı.
Sayfa 135·Kitabı okudu
İnsanoğlunun ıstırabı kadar tabiî ne vardı! Şuurla var olmağı, gerçekten var olmayı ödüyordu.
Ne ölüm var, ne de hayat var. Biz varız. İkisi de bizde.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Reklam