Sahinell

Sahinell
@Sahinelf
Okudum, bildim deme...
İnsanlar akıllarını böyle kaçırır, ... kendilerini böyle vurur...utanç içinde yaşamamak için...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir zaman umutlanmadım; ama içimden her zaman emindim.
Bu üzücü durumun değişeceğini, geçip gideceğini beklemeselerdi, hiçbiri bir gün bile bu halde yaşayamazdı.
- Neyin var? -diye sordu Şçerbatskiy - Bir şeyim yok, dünyada gülecek o kadar az şey var ki.