“Farkında mısınız hiçbirimizin eski neşesi yok artık.
Yolda, metroda, vapurda hayatın her alanında gülümseyen tek bir insan göremiyoruz artık.Bize ne oldu,kim ne yaptı bilmiyorum ama hiçbirimiz eskisi gibi değiliz.”
Yürüyüş tek başına yapılmalıdır , çünkü özgürlük ayrılmaz bir parçasıdır yürüyüşün ; istediğin zaman durabilir , yola devam edebilir olmalısınız , keyfinize göre şu ya da bu yöne doğru gidebilirsiniz ; kendi temponuzu kendiniz ayarlayabileceğinizden , ne bir yürüyüş şampiyonunun yanında koşturmak ne de bir genç kızla birlikte küçük adımlar atmak zorundasınız”
Yürüyüş özelinde, hayatın genelinde hızını kendine göre ayarlamak …
David Le Breton