"-Sanırım yaşamaya bile üşeniyorsun.
-Öyleyim sanırım.
-Peki özellikle sevmediğin şey ne?
-Her şey. Bu aralıksız koşuşturma, sıradan tutkular, açgözlülükler, birbirinden üstün olma arzusu, dedikoduculuk, insanı baştan aşağı süzmeler.."
"Pek tadım yok son zamanlarda ;
Mevsim geçişi diyorlar da.!
Pek inanasım yok!
Geçen bir şeyler var da.
Mevsim mi, hevesim mi onu çözemedim
Mevsimse de hevesimse de.!
Geçer gider..
O da geçer..!"