Saim

Bakkaldan birşey alınca diğer bakkala ayıp olmasın diye yolu uzatan gençleriz bizden zarar gelmez :)
Reklam
Bu çağa ayak uyduramayanlar...
Yanlış zamanın insanlarıyız, ya da insanlık için yanlış bir zamandayız...
"Ne büyük bir trajedi! Çürüyüp gidecek beden özenle beslenirken, ebedî yaşayacak ruh ihmal ediliyor."
Son zamanlarda herkes öyle sanırım..
Ne heyecan ne heves Ne uyku düzeni nede eski neşem Eski benden eser kalmadı sadece akıp Giden bir hayat var ben izleyicisiyim.
"Yaş 35 yolun yarısı eder." Diyen Cahit Sıtkı 46 yaşında vefat etti. "Ey sevgili, Uzatma dünya sürgünümü benim." Diyen Sezai Karakoç ise 88 yaşında vefat etti Öyle ki Kaderin planı, bizim planımızdan çok başka..
Reklam