Ah be papatyam..!
İnanmışlar bir masala
Seviyor sevmiyor
Koparıyorlar yapraklarını boşu boşuna
Bilmezler gibi
Şimdilerin sevmesi
Uğranan bir limanda
içilen çay gibi
Adı üstünde Gelip geçici.
Eskitti eskileri insanlar..
Ne anılar kaldı..
Ne sıcacık bağlılıklar..
Nerde o güzel insanlar..?
Gönülden gönüle sarılanlar.
Vefayı unutmayan,
Cefayı birlikte sırtlayan..
İki elden bir olan..
O güzel insanlar nerde..?