Saim

" İnsan değil mi? Ölünün mezarına çiçek dikip, Dirinin bahçesini talan eden."
Reklam
Kıskanan da içimizden, haset eden de... Kin güden de içimizden, nefret eden de... Şükür ki bir tane bile yabancı düşmanımız yok.
"Merhametten maraz doğar"lafını zalimce bulurdum, meğer hakikatmiş...
İnce düşünen herkesin kalbini kuruttunuz; şimdi de neden duvar gibi olmuşlar, onu sorguluyorsunuz.
"Fark ettiniz mi bilmiyorum, insan layık olmadığı şeyi üzerinde taşıyamıyor. Bilgi fazla gelirse kibirleniyor, haksız yere zenginleşirse görgüsüzleşiyor,samimiyetsiz ilişkide gösterişçi oluyor. Yani özne ile edim arasında bozulan orantıyı saklayamıyor, mutlaka sızdırıyor dışarı."
Reklam