Saim

Bazen sadece yorgun oluyor insan; Ne küs, ne yalnız, ne de aşık..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaç kavim göç etti bu diyardan, Kaç can yitirdi bu dünya, Ne toprak almaya doydu, Ne de insan göç etmeye..🥀
Samimiyetin olmadığı, hiçbir şeyin ömrü uzun olmaz; Aşk, dost, arkadaş… Adı her neyse; Çürümeye mahkumdur."
Ebedisi olmadığımız dünya için ne çok yorgunluklar biriktirdik, ne çok yorulduk, üzüldük. Oysa ki ne dünya bizde kalacak, ne biz dünyada..
Bazen diyorum ki; Ağacı kesen baltanın sapı da ağaçtandı.... İnsan insanı mı kırmıycaktı? “Umudumuz Allah’tır, gerisi hayal kırıklığı✍️