Saim

"Gönül yorgunluğu diye bir şey var Öyle ayaklarını uzatıp dinlenince geçmiyor Anlatmaya bile mecali kalmıyor insanın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
nurullah genç'in; "ne yaparsam yapayım, sonunda içimle baş başa kalıyorum ve bir derin hüzün gelip kaplıyor içimi. benim yurdum içimde galiba." dediği yerdeyim..
“Ehline düşebilmekti meziyet, ötesi gam ötesi eziyet..”
Sarılamadığın bir bedenin kokusunu özlediğinde başlar insanın yüreğinde gurbet. İşte o zaman anlarsın var iken kıymeti, yok iken hasreti.
Sevilmediginiz yerde durmayın gönlünüze kış değil bahar getirecek kişiler çıksın karşınıza