Saim

İnsan anlatamayinca yorulur, anlaşılmayinca da susarmış...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönül yıkana uyku haram olmalıydı, gönlü yıkılana değil...
anlıyorsunuz değil mi?
Yaş tahtaya bastık. İyilik yapıp denize attık. Ayran da içtik, öküz de öldü. Kurt ayazı yedi. Maymun gözünü de açtı. Anlıyorsunuz, değil mi?
"Elem neşrah leke sadrak." Rabbim, daralan göğsümüze ferahlık ver.
“Tadımı kaçıran kimseyi istemiyorum. Huzursuzluk veren hiçbir olayın içinde olmak istemiyorum. Bana iyi gelmeyen insanlarla bir arada kalmak istemiyorum. Kaostan, kötülükten, ajitasyondan çok sıkıldım. Yaşasın kendi halindelik, yaşasın sakinlik.”