Bazı insanlar sadece yaşıyor
Kimseyle flört etmiyorlar
Sadece çalışıyorlar ,yemek yiyorlar,uyuyorlar ve reels izlemekten keyif alıyorlar ..
Merhaba bazı insanlar..
İnsanların seni tüketmesine izin vermeyi bırak. Aramadılar mı? Uyu. Sana mesaj atmadılar mı? Telefonunu bırak ve daha iyi bir gün geçir. Seni okundu olarak mı bıraktılar? Konuşmayı sil. Çaba göstermediler mi? Enerjilerini eşitle. Kimsenin mutluluğunu tüketmesine izin verme.