Beni sevmedin. Bu mühim değil, kimseye kendini sevdiremezdin. Insanlar şanslı olanlar ve şanssız olanlar diye ayrılır. Kendini şanssızlardan sayar, yaşamaya devam edersin
Beni sevmedin
Bu önemli değil, zaten beni kimler sevmedi saymaya vaktim yok. Insanlar mutlu olanlar ve mutsuz olanlar diye ayrılır. Kendini mutsuzların içine katar devam edersin
Beni sevmedin
Bu tuhaf değil, acısı derin, sorgusu uzun ama kabullenilir . İnsanlar aşık olanlar ve aşık olunanlar diye ayrilır. Kendini aşık olanlarin en aptali ilan eder devam edersin
Beni sevmedin,
Bunun ağrısı dinmez, bunun kırgınlığı unutulmaz. Sevilmiyor olmanin çaresizliğinden sağ çıkar da herkes, sevildim sanmamın düşüşünden kurtulamaz