"Elbette herkesin tanıdığı seni tanıyorum. Sen,Yalnız Yıldız dedikleri,erdemin dört adıyla yücelttikleri Virata'sın. Fakat ben yüceltmeyeceğim,övmeyeceğim seni, bağıracağım sana, çığlıklıklarımı yaşayanların son yargıcı duyuncaya kadar da bağıracağım. Ne yaptığını sordun ya gel de bak,bak bana ne yaptığına."