Okumanın temel şartı: "Bismi-rabbike" yani "Bismillah" ile okumaktır. Besmeleli okumak Allah-Alem münasebetinin varlığından haberdar olarak okumaktır. Hayatı Allah'a bağlayarak okumak ve Allah'ı hayatın temel belirleyicisi ve müdahili olarak kabul ederek okumaktır İşte bu okuma insana fayda sağlayacaktır. Eğer Allah için ve O'nun (cc) adıyla okunursa "Okuma" eylemi gerçek amacına ulaşacaktır. Yoksa, o okuma hiçbir fayda vermeyecektir.
Sayfa 36 - Siyer Yayınları