Elimden Ne Gelir ?
İnsanoğlu, yaptıklarından ziyade yapamadıklarından da sorumlu bir varlıktır. Bu noktada endişeye kapılmamalı ve elimizden gelebilecek potansiyelin farkında olmalıyız.
İşte bu noktada iç muhasebemizi yapmalıyız; kendimize neler yapabileceğimizi , nelere gücümüzün yetebileceğini sormalı ve bunun farkına varmalıyız.
Örneğin; çevremizde olan bir yanlışı düzeltmeli veya bir boykotla elimizden gelebilecek tüm gücü gösterebilmeliyiz.
Fatma hocanın okuduğum 2. Kitabı olan "Elimden Ne Gelir?" Deneme türünde yazılmış bir eserdir. Kısa kısa bölümlerden oluşarak istenilen mesajı kıssalardan örnekler vererek konuyu pekiştirip daha anlamlı bir hale getirir.
Vakit ayırıp okunması gereken kıymetli bir eser ️