"Her şey çok zordu. Her şey hep çok zordu. Sonrası çorap söküğü gibi geldi. Ölüm, sadece fiziksel bir sonlanış ya da kayboluş değil, bir hissiyat gibidir. İnsan birçok kere ölür hayatında ya da öldürülür tekrar ve tekrar. Yaşayacağın mutlu günlerin hiçbirinde yanında ben olmayacağım. Bu ölmek değilse nedir söyle? Söyle başka ne diyeyim ?