📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eski büyükler birbirleriyle karşılaşınca dünyadan değil dinden sorarlardı. “Nasılsın?”
Hamid-i Leffaf:” Elhamdülillah, selamet ve afiyetteyim.”
İsa(as):” Bana faydalı olan elimde değildir, zararlı olanı defetmeye gücüm yetmiyor. Ben kendi işimden mes’ulüm, iş de elimde değil. Öyle ise benden daha fakir kimse yoktur.”
Rabi bin Heysem:” Zayıf ve günahkarım, rızkımı yiyip ecelimi bekliyorum.”
Ebu Derda:”Eğer cehennemden emin olursam, iyidir.”
Üveys El Kareniye:” Daima ömrü eksilip günahı çoğalan kimsenin hali nasıl olur!”
Hakim:”Allah’ın rızkını yerim düşmanı olan şeytana uyarım.”
Muhammed bin Vasi:”Hergün bir konak daha yaklaşanın hali nasıl olur!”
Hamid-i Leffaf:” Muhakkak ölecek ve dirilip hesaba çekilecek kimsenin hali nasıl olur!”
İbni Sirin:” Bir gün afiyette olmak istiyorum. Günah işlemediğim gün afiyette olurum.”
Ölürken birisi:” Azıksız olarak uzun sefere giden, arkadaşsız olarak kabre giren, delilsiz olarak da adaletli padişahın huzuruna varanın hali nasıl olur!”