Sabah okumaya başladım akşam bitirdim. İnanılmaz bir kitaptı. Çizilmiş resimler ve yorumlama üzerine ilerleyen farklı bir tarzı var. Ama konusuyla ilgili sorana asla yorum yapmam. Bu kitabı ne duymuş ne görmüştüm, ablamın seçip hediye ettiği bir kitaptı ve hiçbir şey bilmeden okuduğum için aşırı mutluyum. Genelde yirmi sayfada bir şaşıra şaşıra ilerledim diyebilirim. Rahatsız edici, şaşırtıcı, garip bir kitap ne desem bilemedim, adı gibi tuhaf cidden. Ama kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim. İnanılmazdı.
Kısa ama güzel bir kitap olmuş, tek oturuşta bitti. Seriyi bitirdikten sonra okumuş olmak daha çok hoşuma gitti nedense. Özellikle seriyi okumuş olanlara tavsiye ederim.