Ne söylesem bilmiyorum uzun zamandan sonra okuduğum en iyi kitaplardan biriydi tadı damagımda kaldi. Yazarın dili o kadar güzel ki. Edebi bir yazı beklemeyin ama her sayfayi heyecanla cevirdim. Her konusmayi heyecanla okudum. Yazarın diğer 2 kitabını da hemen siparis vereceğim. Yakın zaman da digerlerini de okuyacağım. Okunma sayisina bakinca nasil bu kadar az kisi okumus bu kitabi diye kalbim kirildi. Herkes sans vermeli.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok hızlı okunan ve insanın içini buran bir kitap. Charlie'ye çok üzüldüm bazı yerlerde de kızdim. Ama ondan daha çok kizdigım sey ise cevresinde ki insanlardi. Fakat kitap o kadar abartilı bir sekilde anlatılmisti ki bana sanirim benim beklentim cok yuksekti. Acikcasi beklentimi cok karsilayamadi. Ama gene kotu bir kitap asla degil