Fena bir seri degildi ama ben ne ilk kitaba ne de ikinci kitaba ölup bitmedim. Okutma bakimindan 2.kitap daha iyiydi ama yazar siyasi ve politik seyler yazmaktan karakterlerin " güya" o tutkulu askini bana geciremedi. Normalde boyle bir sonda kahrimdan ölurdum ama beni hic etkilemedi. Eh iste bir seriydi...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Farklı bir kurgu vardı ama karakterleri cok sevemedim ve kurguya çok giremedim fakat gene de okuttu. Yakında 2.kitaba başlarım çünkü sonu heyecanlı bir yerde bitti. Son sayfalari da heyecanliydi bakalım 2.kitabı nasil olucak
Şiddetli HazlarChloe Gong · Martı Yayınları · 2022660 okunma