Olriç

Olriç
@Samael
Ölüyor gibiyim , ama ölmüyorum ... Oysa o kadar çok ölmeye ihtiyacım var ki
-..gemiler batınca,acımaz mı denizin canı? Dedi. +..güneş batınca,acımaz mı sanırsın gecenin canı? Dedim. Güldü.. Gülüştük. Acı,ancak bu şekilde paylaşılabilinirdi. Biz de,tam yalnızlığa denk gelen yerinden bölüştük..
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
. .kalbe, kan pompalamaktan başka görev verince saçmalıyor.
O gemi bir gün mutlaka gelecek
1000Kitap
Şeytan giderken Don Kişot bağırdı; ‘Bir dakika bekle! Sana son bir soru daha soracağım’ ‘Sor bakalım’, dedi alaycı bir sesle Şeytan. ‘Ormanda savaş naraları atanlar senin adamların mıydı?’ ‘Elbette.. Benim adamlarım çoktur!’ ‘İyi ama Allah Allah diye bağırıyorlardı?’ ‘Ne sandın ya!.. Şeytan Şeytan diye mi bağıracaklardı? Bizim işimiz bu: Aldatmak, daima aldatmak!’