Şayaz Kakika

Şayaz Kakika
@Samaka51
Cevap alacağımı umarak yazıyorum,
Anime izliyor musunuz? İzliyorsanız öneri alabilir miyim? :)
Reklam
Bu kadar kısa bir sürede, onca acıyı unutmak zorunda bırakılmakta dünyanın adaleti herhalde.
Müsterih olun, insanlığın sonu henüz gelmiş değil. Hâlâ bir dünya var ve hâlâ hayata tutunmaya çalışan küçük umutlar.
Biliyorum,çok şey istiyorum, Tıpkı Juliet'in Romeo'yu istemesi gibi. Tek fark Romeo'da istiyordu Juliet'i, Sense istemiyor, hatta bilmiyorsun bile. Anlamıyorsun.
《 "Yabancı bir dil gibiydi seni sevmek..." 》
Reklam