Şayaz Kakika

Şayaz Kakika
@Samaka51
- Hadi ama, hüznün en iyi tedavisi onu boğmaktır dostum. + Bunları boğamazsın dostum, bu serseriler yüzme biliyor.
Sayfa 100 - undefined·Kitabı okudu
Reklam
"Ben ölürken neden herkes masumdu?" Bu sözü seviyorum...♡☆☆♡