📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalp kırıklığı ile, göz yaşları dökerken
Dua edip,Rabinden istiyordu bir dilek.
O, bunları görünce,acıdı ona gayet.
O sırada gaibten , bir ses duydu nihayet.
Diyordu:(Ey Şemsettin, bir arzun varsa şu an
İste, kabul edilir,her ne istiyorsan.)
Dedi ki:(Ya ilahi,sana yalvaran şu zat,
Dileği her ne ise, ihsan eyle şu saat.)
Şemsettin Tebrizi nin yüksek şefaatiyle,
O Veli'nin duası kabul oldu aniyle.
-Ama oğlum ben ALLAH'IMA aşığım... Akibetimin ne olacağı benim neme gerek?Ben( ALLAH c.c.) aşkı ile meşgulüm...Hayatımı onun rızasına uygun yaşamak tek arzum ,tek muradım
Sessizlik aslında bir haldir.. Halvet halidir...
Bende olan ona... Onda olan bana aktı aktı aktı...Denizler birbiriyle hercümernç oldu...
KUCAKLAŞTIK...