Güler yüzlü bir insan..

Güler yüzlü bir insan..
@Samimiyet_0

Kederli Güller

@unutma_edimi
·
Eskiden yeterdim kendime artardım bile, şimdi ne yapsam nafile !
Ölüyoruz ve eski bir özdeyiş der ki: "gitmek, biraz ölmektir; ölmekse tamamen gitmektir.’’ Gitmek, biraz ölmektir, zira her gidişte acı duyarız, bir ıstırap yaşarız, bir şey kaybolur.’
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Güler yüzlü bir insan..

, 1000Kitap'a katıldı.