"Yaşamak dedi;Tek marifetiniz ,biraz özen gösteriniz. Zulüm,kimse zalimlik yapmayınca biter. "Mazlumlar dahil" dedi." "Ama yapmayın o daha bir çocuk "dedi Tanrı .Ya gördüm neyleyim, insanlar vardı duvarın içinde. Ya ben hep duvara konuştum ya da duvar değil İçinde insanlar var, nedense beni anlasın istedim içinde insan olan duvarlar.Bilmiyorum, belki de ben gerçekten delirdim.Onlar haklı belki de. İçinde değil duvarların insanlar sadece arasındalar."
🎬Bana bir şeyler oluyor 2003