📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaşamak dedi;Tek marifetiniz ,biraz özen gösteriniz. Zulüm,kimse zalimlik yapmayınca biter. "Mazlumlar dahil" dedi." "Ama yapmayın o daha bir çocuk "dedi Tanrı .Ya gördüm neyleyim, insanlar vardı duvarın içinde. Ya ben hep duvara konuştum ya da duvar değil İçinde insanlar var, nedense beni anlasın istedim içinde insan olan duvarlar.Bilmiyorum, belki de ben gerçekten delirdim.Onlar haklı belki de. İçinde değil duvarların insanlar sadece arasındalar."
🎬Bana bir şeyler oluyor 2003