"Kediyle köpek arasındaki fark... Köpek şöyle düşünür: Beni besliyorlar, beni koruyorlar; onlar Tanrı olmalı. Kediyse şöyle düşünür: Beni besliyorlar, beni koruyorlar ; ben Tanrı olmalıyım."
"İnsan kendini bir tür olarak görmekte zorlanan tek canlı türüdür. Kedinin kedi olmakla hiçbir sıkıntısı yok gibidir; son derece basittir bu. Göründüğü kadarıyla kedilerin hiçbir kompleksi yoktur, hiçbir duygusal karmaşa ya da çatışma yaşamazlar ve daha ziyade köpek olmaya yönelik hiçbir arzu emaresi göstermezler. "