Sany

kimseye güvenme sana "iyi geceler" yazan başkasına uyuyamıyorum diyor...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilmen gereken birçok sey var bak içimde... Anlatmak istediklerim feryatlarımdı onlar.
''Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır, çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür.''
Ya ben seni özlememek için ne kadar savaş verdim farkında mısın benim de sana ihtiyacım vardı ama sen yoktun.
öyle yoruldum ki beklemekten belki bir gün çıkıp geliceksin diy diye