Sany

"Sevgi nedir sizce bayım?" diye sormuştum aylar önce. "Sevgi, insanın kalbinde tomurcuklanan nadide bir çiçektir. Mühim olan onu yara almadan yaşatabilmektir." demişti bana. Mühim olanı başaramadınız bayım. Bugün o çiçeği hiç acımadan öldürdünüz..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bi insanı defalarca kırdıktan sonra seni sevmeyi bırakmaz ama göstermeyi bırakır
"Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde ben oldum."
Belki bir gün seversin diye hiç kimseyi sevmedim ben
özeni özecek kadar kötü bir kalbimiz yoktu, bunu hep saflık zannettiler.