Sany

Ben elimden geleni yaptım... Olmadı daha çok zorladım... Farkına vardım ki yine olmuyor... Vardır Allahın bir bildiği... Yolumuza bakma vakti geldi... Ben de senden vazgeçiyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşkta tipe baksaydım seçenek bile olmazdın bak dalgana
Ahh Züleyha! oldu mu tekrar senin gibi güzel sevilen? Ve kaldı mı Yusuf gibi güzel seven ?
"Sebepsiz sevmektir aşk, Nedeni olmadan bağlanmak birine. Gözlerine baktığında erimektir içten içe, Ellerini tuttuğunda titremektir tüm benliğinle. Hatta sarılamamaktır utançtan, Çünkü utanmaktır sevmek aslında, Sevmek nedir aslen? Ölmek mi uğruna? Yaşamak mı onunla? Sevmek mi ömür boyunca? Can Yücel
Dalgınım; Dalıp dalıp gidiyorum bu ara, neyi nereye koyduğumu unutuyorum. Dargınım kırıla döküle gidiyorum bu ara. insanlar o kadar acımasız ki; kimi nereye koyduğumu bulamıyorum...