Ben elimden geleni yaptım... Olmadı daha çok zorladım... Farkına vardım ki yine olmuyor... Vardır Allahın bir bildiği... Yolumuza bakma vakti geldi... Ben de senden vazgeçiyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dalgınım;
Dalıp dalıp gidiyorum bu ara, neyi nereye koyduğumu unutuyorum.
Dargınım
kırıla döküle gidiyorum bu ara. insanlar o kadar acımasız ki; kimi nereye koyduğumu bulamıyorum...