Hayatımda hiç bir kitap okurken ağlamadım gerçekten içim dişim çıktı. İniş çıkışlara dolu bir kitap. Tüm karakterleri yaşadım . Kelimelere anlatılacak bir kitap değil gerçekten. Savaşı anlatırken gerçekten ordaymışım gibi hissettim. Korktum, ağladım, mutlu oldum, sevindim bütün duyguları yaşadım gerçekten.
Umut hep vardır.